Benvolguts/des,
Des del Servei per a Adolescents i Famílies, com sabeu, treballen per tenir cura de la salut emocional dels i les adolescents de la ciutat i de les seves famílies. Un dels dispositius del servei són els Punts Aquí t’escotem (ATE), i l’altre és el Centre per a Famílies amb Adolescents.
Als Punts “Aquí t’escoltem”, els nois i noies de 12 a 20 anys, poden apuntar-se a tallers gratuïts de rap, twerk, ràdio, teatre, audiovisuals, sexualitat, defensa personal… i conèixer-se millor a si mateixos/es en un espai compartit.
Ja són aquí les noves propostes de tallers i activitats grupals dels PuntsAquí t’escoltem (ATE) per aquest hivern!
Per a més informació sobre les activitats, els joves es poden inscriure ja contactant amb cada Punt Aquí t’escoltem.
ESPAI JOVE GARCILASO (ATE Garcilaso: 652 798 816)
ESPAI JOVE LES BASSES (ATE Les Basses: 652 798 791)
ESPAI D’ADOLESCENTS JOVECARDÍ (ATE Les Corts: 619 025 509)
ESPAI JOVE LA FONTANA (ATE La Fontana: 630 130 979)
CASAL DE JOVES CASA SAGNIER (ATE Casa Sagnier: 648 076 073)
AQUÍ T’ESCOLTEM SANT MARTÍ (ATE Can Felipa: 660 632 359)
Per parlar de situacions personals de manera confidencial, adreça’t al Punt ATE que més t’interessi (consulta aquí les dades de contacte del servei d’atenció individual i confidencial).
Salutacions,
AMPA Escola Solc